När jag shoppar på nätet..

Fick en fråga på min frågestund om jag kan göra ett inlägg om vart jag internetshoppar, och visst kan jag det! n.n
 
När jag köper mina cirkelLinser beställer jag oftast från Pigtail.se!
Dem har massor med fina linser, och massa annat kul! 
 
Klicka på bilderna för att komma till hemsidan!
 
 
Swedenrock-shop har allt!
Jag köper oftast bandkläder eller söta klänningar där ifrån!
 
 
iHeartDropDead.com

 
Nelly.se
Där köper kläningar, skor och hudprodukter!
 
 
mysan
2012-06-28 @ 14:58:09
URL: http://myedenvad.blogg.se

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är!<3
Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar!:) " Mysans änglar!"

sanna
2012-06-28 @ 15:12:32

Fint inlägg ;) Vill tipsa dig om att vi har en tävling på vår facebooksida http://www.facebook.com/pages/Pigtailse/364437616922447

älly
2012-06-28 @ 19:45:51

thanks <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0