Dumma dig, du borde ha stryk!

Va på blogghumör idag och tänkte fota dagens outfit, men min kamera ville inte fokusera på mig, utan tyckte att väggen skulle ha all fokus i världen! Så ja, rubriken är till min kamera! 
Ska strax iväg och möta Älly, Sara och johanna för en mysig middag på stan och sedan kommer även Mirre så ska vi gå på bio, vi ska se Känn ingen sorg, hört att den ska vara jättebra! Så någon av tjejerna kanske kan hjälpa mig att knäppa en bra bild!
Det är nämligen såhär att Älly ska åker till Australien på söndag och är borta minst nio månader!!
Kommer sakna dig gumman♥
 
Blev sur på kameran...
 
 
Elisa Correa Broander
2013-07-30 @ 16:40:14
URL: http://ellysita.blogg.se/

åhh kommer sakna dig med, otroligt mycket!! :((( <3333

Svar: <3<3<3
linnealoveless.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0