Hemklickat

Dessa hårprodukter klickade jag hem förra veckan till mitt nya röda hår, ALLTSÅ SCHAMPOOT LUKTAR SÅÅÅÅ GOOOOTTT, TYP KOLAGLASS! *CAPSRAGE*  
 
Jag köpte iallafall, Schampoo och balsam för färgat hår från Bed head ,för rött och brunt hår.
Färgbomb från Revlon som heter Mahogny som passar min röda nyans perfekt!
Serum från Nexxus Y Serum som ska hjälpa håret att byggas upp igen efter alla dumheter jag har gjort mot de, och de innehåller höga doser av näringsämnen som motverkar åldrande. Ger fukt och vitaliserar skadat sprött hår. Kraftfulla antioxidanter. Värmeskydd och UV-skydd. 
 
 
 
Igår klickade jag hem en ny keps från Vans som passar lite bättre till min hårfärg än min Neff keps som har både lila o rosa i sig!
Blev även ett par I♥Haters Shades från DGK
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0