Svar från Melvins frågestund!

Vad är Melvins favoritmat/godis?
Hans favoritmat är torrfoder från Royal Cannin och favoritgodis är grisöra och skinka! ^^
 
Har han några kläder? :)
Melvin har ett vintertäcke, två små polotröjor o ett reflextäcke!
Kläderna används dock väldigt sällan!
 
 
Vad är hans absoluta favoritintresse?
Leka med Ellise, min katt ^^
 
Vad är hans favoritleksak?
Åh de måste vara en rosa liten tuss med ben o ögon, de ser ut som en söt liten fluffig spindel! :D
 
Vad gillar han inte att göra?
Han hatar verkligen att gå ut när de regnar! Fast vem gör inte de!?
 
Gillar han att bada i havet?
Han har inte badat så mycket i havet, men de lilla han badade så tror jag inte att han va så jätteförtjust i de! :(
 
Gillar han att duscha?
Nej de gör han inte, men ibland måste man göra de! ^^
 
Vem av dina katter tror du han gillar alldra bäst?
De måste nog vara Ellsie! ^^ Dem är bästisar!  :D
 
 
Vad har han för smeknamn?
Kärt barn har många namn! Haha
Winnie, Mells, Melle, Smellvin Smellis osv! ^^
 
Hur mycket minne har han?
Alltså, har jag ju bara träffat honom ett litet slag en gång, skulle han minns att vi setts innan om vi ses igen? Typ på doften eller så ^^
Hmm jag är inte säker på att han skulle känna igen dig med tanke på att han bara träffat dig en stund!
Men en gång så passade jag en liten hund över en helg och nästa gång jag skulle passa honom blev han överlycklig när han såg mig! Så Melvin kanske skulle känna igen dig ändå! ^^
 
Vilket djur skulle han vilja vara om han inte var en chihuahua?
Hmm jag tror nog att han skulle vilja vara en Mullvad! :D
Han älskar ju att gräva ner sig i filtar och sånt! ^^
 
Vad har han för favoritfärg?
Jag har bestämt att de är babyblå, för de passar han så bra i! :D
 
 
Sofie
2012-11-21 @ 21:03:03
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Haha så söt!!!

älly
2012-11-22 @ 13:39:00

hihihi gulligt :3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0