I'm back, bitches!

Heejsan!
De var verkligen ett bra tag sen jag bloggade nu! Har verkligen inte haft lust! >< Men nu känner jag för de så dåfår man passa på, vet att de är några som saknat mig, typ Älly o Johanna haha <3 

Hmm ja va har hänt på de senaste nurå? 
Jag, Sara o Mirre var i Stockholm och såg Pierce the veil och Bring me the horizon! Sett bmth flera ggr så de va inget märkvärdigt^^ Men Pierce the veil har jag velat se sen jag började lyssna på dem OCH DE VA SÅÅ SJUKT BRAAA! Vi stannade bara i sthlm över natten, bodde hos vår kompis Erik som också hängde med på spelningen! Så på fredagmorgonen var det dags att bege sig hem mot götet igen! Bussresan som skulle ta ca 6 timmar tog istället 8 timmar! De är en hel jobbdag! Jag tycker synd om busschafförer som får köra buss hela dagarna :c
 
 
Jag har shoppat massa nya kläder osv, börjat töjja öronen igen efter att jag va tvungen att ta ut dem.. :c
Sen så saknar jag min lilla Ällyplutt något så galet! Är så glad att vi har snapchatt så vi kan få prata lite iaf <3
Sen har jag även sökt in till komvux så jag kan läsa upp mina betyg föratt söka till Dietistlinjen!
 
 
 
 
Elisa Correa Broander
2013-12-13 @ 07:47:40
URL: http://ellysita.blogg.se/

GULLUNGE! Saknat ditt bloggande! Och saknar såklart dig också, jättemassa:( Är också glad att vi snapchattar så man kjan få lite glada hälsnigar och så hihihi :D Super mysigt <3<3<3

P.S. Du är BÄST som tar tag i komvux och andra tråkigheter, det är så värt det. Duktigaste lillen! Och dietlinjen kommer passa dig dunder, kul att du bestämnt dig vad du vill göra :) <3

Svar: Hihi åh va glad jag blir av sååhääär fina kommentarer! <3 iLY <333
linnealoveless.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0