New in - A lot of shit

Jag o Mirre kom nyss hem från stan! Fick med mig lite fint hem, men vi ska in till stan om en stund igen o göra bus o så ska jag köpa lite som jag glömde köpa förut!
Jag köpte rött läppstift, läppsyl, och en body scrub på Body shop och fick en Energising face spritz på köpet! Hur bra som helst, men kan ha den över sminket t.ex så håller de bättre!
Orkar dock inte ta kort på grejerna nu, har bara min mobil o plåta med så får bli imon när jag kommer hem!
Nu när vi kom hem så klickade jag hem ett par nya träningskor, vilket var på tiden! Dem jag har nu är typ sen jag gick i skolan och hade idrott! x) De blev ett par Reebok Crossfit Nano 3.0, tycker dock inte färgen är så häftig men de va den som såg bäst ut, finns nämligen bara tre olika att välja på om man vill ha tjejmodellen, och jag är ju tjej såååå.. I England kan man specialdesigna egna på hemsidan men dem skeppar inte till Sverige :(
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0