Liseberg!

Haft fullt upp i helgen! Igår va jag, Mirre,Sara, Isac, Dan, Kristoffer o Johan på Liseberg! De va himla kul, dock va de väldigt mycket folk så vi hann inte åka så mycket, men vi får gå dit någon mer dag, mitt i veckan! ^^
Roligast va nog när vi åkte Spinnrock och Isac belv så rädd så han tog ner sitt pannband för ögonen för att slippa se, hahah så söt^^
Sen va jag o Mirre tvunga att dra, vi hade lovat några kompisar att komma på dreas spelning på Area 29! Vi hade tänkt att åka tillbaka till Liseberg men de hade börjat spöööregna så de känndes inte lite lockande längre :(
Och  som vanlig är de Mirre som har agerat fotograf! ^^
 
 
 
Sara, Isac jag o Mirre i Flumeride!
 
Smile it's your birthday, @ Area 29.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0