Gifts from China!

I natt kom som sagt min papi hem från Kina, så idag efter middagen belv de lite presentutdelning! ^^
 
Jag fick massa söta strumpor, hörlurar Beats by Dr.dre, en Hello Kitty klocka och armbandet i den lilla asken var från en av pappas kinesiska arbetskollegor ^^ Han hade visat bilder på sin familj på fb och hon tyckte jag  va så söt och sa att hon själv hade typ samma stil när hon klär upp sig ^^
Så nu ska jag skicka med en liten present till henne när papi åker dit nästa gång :)
 
 
De fina arbandet jag fick av Nana :3
 
Nya lurar med fetaste ljudet!
 
 
 
 
jessy
2013-09-07 @ 17:56:19
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Gud va söt klocka, viill med ha en sådan!

Svar: Visst är den! ^^ Finns ju maaaassor med HK grejer där borta :3
linnealoveless.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0