Utomlandsplaner och sånt där!

Hejsan! 
Tänkte uppdatera er lite om mitt liv just nu! ^^
•Jag går i skolan, läser Matte 1a och gjorde mitt första prov igår, kändes ganska bra! 
•Jobbar typ två dagar i veckan, är i skolan resten.
•Pappa är i Kina igen, så jag och mamma försöker hitta på lite roliga saker att göra tillsmmans.
•Jag tränar fortfarande Crossfit som vanlig, de går branu kompis!
•När jag har gjort klart matten o kan börja jobba som vanligt igen ska jag spara pengar o åka till Älly i Australien!
 
 
Nu ska jag trycka i mig lite "nyttig" kladdkaka och titta på Teen Wolf! 
XOXO♥
 
 
jessy
2014-02-19 @ 18:54:41
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Så fin äru! :D

Svar: Hihi åh men tack! :*
linnealoveless.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0